Wednesday, March 13, 2019

Deci, noua bază de autobuze de camping conduce

                   http://www.promobil.de/der-ford-transit-custom-wurde-neu-ueberarbeitet/?utm_source=newsletter&
utm_medium=email&utm_campaign=manually                   Veți găsi imediat o poziție confortabilă în scaunul Transit Custom. În ceea ce privește dinamica de conducere și confortul, aduce toate avantajele pe care le-ați aștepta de la un vehicul compact de bază. Pentru noul model, Ford oferă o suspensie pneumatică suplimentară pe puntea spate, care încă nu era disponibilă în unitățile noastre de testare. Chiar nu ne lipsea.
Actualul diesel turbo diesel de doi litri își face treaba bine, presupunând că alegeți varianta cu 130 sau 170 CP. Cu 105 cp, motorul pare a fi constrâns în ciuda unui cuplu impresionant de 360 ​​Nm și prea obosit pentru un Transit Custom cu expansiune și un acoperiș înalt. Cu varianta de 130 de cai putere, performanța oferită este suficientă. Motorul răspunde în mod clar la gaz și se așază în mod corespunzător, chiar și la turații reduse, astfel încât 170 cai putere în cele din urmă apar ca o opțiune fără îndoială plăcută, dar nu necesară.
De asemenea, cumpărătorul poate alege transmisia, decizia rămâne o chestiune de gust în cele din urmă. Circuitul cu șase trepte, care funcționează fără probleme și este precis, plăcut; sistemul opțional automat cu șase trepte se încadrează în modul lor de lucru blând de a lucra și mai mult la o excursie cu autobuzul relaxat. Aici și acolo traducerea treptelor superioare ar trebui să fie mai scurtă.
Cu o construcție greu de construit și un acoperiș înalt, este adesea necesară trecerea pe autostradă. Transit Custom nu are nevoie oricum de traducerea lungă. Zgomotul motorului rămâne oricum într-un ritm mai înalt în fundal și dacă consumul este într-adevăr redus, dacă treceți adesea la viteza a cincea rămâne discutabil.

No comments:

Post a Comment